Όχι στα τουρκικά σήριαλ… οι τηλεθεατές έχουν τη δύναμη στα χέρια τους

Την εβδομάδα 18 – 22 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 430 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, οι οποίες αυξήθηκαν από δύο που ήταν την εβδομάδα 11-15 Μαΐου 2020, σε τρείς με την προσθήκη μιας ακόμα στην απογευματινή ζώνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 32 διαφορετικές εταιρίες είχαν από μία μόνο διαφημιστική παρουσία κατά την διάρκεια της εβδομάδος 18-22 Μαΐου 2020. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ